Het einde komt in zicht!

5 april 2015 - Paramaribo, Suriname

Hallo allemaal!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat van me heb wat laten horen dus bij deze! We zijn weer helemaal opgeknapt en zijn ook weer aan het werk. We hebben de afgelopen dagen veel gewerkt maar hebben ook nog leuke dingen kunnen doen.

We hebben tussen de diensten door lekker gezwommen en geshopt. Hier in Suriname kun je goed shoppen. De slippers hier zijn een stuk goedkoper dus heb er heel wat ingekocht. Hopelijk krijg ik alles mee terug naar Nederland.

Op dit moment zit ik in de nachtdienst. Voor het eerst een nachtdienst en het valt niet tegen. Morgen hebben er de laatste nacht en dan lekker 10 dagen vrij waarin we de leuke dinge willen gaan doen. We gaan waarschijnlijk slapen in het binnenland en nog wat dag trips.

Het einde komt in zich over 22 dagen vliegen we weer terug naar het koude Nederland. Dus nog even lekker genieten hier en leuke dingen doen.

Ik hou jullie nog op de hoogte de laatste tijd!

Liefs uit Suriname!

1. Mary:
    5 april 2015
    leuk!!!
  2. Lijdie:
    5 april 2015
    Geniet er nog maar lekker van en het is hier nog koud maar over 22 dagen is het hier warm speciaal voor jou anders word je hier ook ziek heel veel plezier in je vrije dagen lieve groetjes lijdie
  3. Nicolet:
    9 april 2015
    hoi Elisa , ik wens jullie lekker genieten toe de laatste weekjes in Suriname enne ...dat wordt idd proppen met die slippers ;-) groetjes uit inmiddels zonnig Nederland , gaat helemaal goed komen ! Nicolet