We zijn er!

1 februari 2015 - Paramaribo, Suriname

Hallo Allemaal,

Na een vlucht van 9 uur zijn we gisteren aangekomen in Suriname. In het vliegtuig hebben we films gekeken om de tijd een beetje door te komen. Tussendoor kregen we eten wat erg lekker was maar wel heel pittig (daar moet ik nog even aan wennen). Aangekomen op het vliegveld duurde het wel een tijdje voor dat we door de douane waren ze doen hier alles op het gemakje. Op het vliegveld werden we opgehaald door de familie die onwijs gastvrij zijn. We gingen in een busje (wat bijna uit elkaar viel) naar onze verblijfplaats. Onderweg heb ik mijn ogen uitgekeken, houten huizen die bijna uit elkaar vielen het is allemaal heel preventief.  De bevolking is s'avonds veel op straat te vinden. Na ongeveer 2 uur rijden zijn we aangekomen in ons huisje. We hebben al onze spullen uitgepakt, opgeruimd, en daarna onze klamboe op gehangen en lekker gaan slapen. Vandaag was de eerste keer onder de koude douche wat eigenlijk wel mee viel. We doen nog rustig aan vandaag we gaan wat boodschappen doen en daarna de buurt verkennen. Morgen is onze eerste kennismaking op onze stage. Ik ben heel erg benieuwd naar de zorg hier in Suriname.

Liefs, Elisa

1. Nicolet:
    4 februari 2015
    Hoi Elisa , ben heel benieuwd hoe jullie stage plek bevalt , heb het góed en groetjes !
    Nicolet